Marketing dvou pražských vináren Vinograf nově řídí publicista a marketér Daniel Dočekal. Spolu s novou výkonnou ředitelkou Kateřinou Holnovou, která přišla z inovační firmy IdeaSense, chtějí prostřednictvím Vinografu zlepšit oblíbenost kvalitního vína především mezi mladší pražskou generací. Holnová s Dočekalem spolupracovala úzce v několika předchozích firmách.
Holnová za poslední dvě dekády pracovala pro Vodafone, kde byla zodpovědná za řízení prodeje v segmentu středních firem, České aerolinie, kde řídila strategické inovační produkty letového a pozemního provozu, Raiffeisenbank, pro online agenturu Effectix jako výkonná ředitelka, Pet Center jako marketingová ředitelka a nakonec pro zmíněnou firmu IdeaSense, kde se starala o řízení cestovatelského startupu BePrague.
Dočekal ve Vinografu řeší sociální média, internetový i klasický marketing, public relations zajišťuje agentura Rubikon PR. „Gastronomie byla příchodem koronaviru hodně zasažena a na marketing není tolik prostředků, kolik by bylo ideálně potřeba,“ podotkl Dočekal k marketingovému rozpočtu vinných barů, které se nacházejí v Míšeňské ulici a na Senovážném náměstí.