V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

ViralBrothers a jejich Debilní kecy důchodců propagují virtuálního operátora ViralMobil

Erik Meldik a Čeněk Stýblo tentokrát jako důchodci

Erik Meldik a Čeněk Stýblo tentokrát jako důchodci

Duo ViralBrothers opět znovu vytěžilo koncept vypůjčený ze zahraničí a vyrobilo další propagační video s „debilními kecy“. Debilní kecy důchodců propagují virtuálního operátora ViralMobil, který soudě podle grafické podoby webu a zvolených výrazů cílí především na mladé. Zároveň se vymezuje proti konkurečnímu Tesco Mobilu, když prohlašuje, že „mít operátora z hypermarketu je asi tak cool, jako nosit ponožky v sandálech“.

Za značkou ViralMobil stojí stejnojmenná firma, kterou rovnými díly vlastní mladí muži Radovan Hybš, Jiří Michna a Petr Melicherík. Operátor má využívat sítě T-Mobilu. Marketingově staví právě na oblibě dvojice ViralBrothers, využívá podobné logo a v kampani a doprovodných materiálech tváří Meldika a Stýbla.