Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

ViralBrothers a jejich Debilní kecy důchodců propagují virtuálního operátora ViralMobil

Erik Meldik a Čeněk Stýblo tentokrát jako důchodci

Erik Meldik a Čeněk Stýblo tentokrát jako důchodci

Duo ViralBrothers opět znovu vytěžilo koncept vypůjčený ze zahraničí a vyrobilo další propagační video s „debilními kecy“. Debilní kecy důchodců propagují virtuálního operátora ViralMobil, který soudě podle grafické podoby webu a zvolených výrazů cílí především na mladé. Zároveň se vymezuje proti konkurečnímu Tesco Mobilu, když prohlašuje, že „mít operátora z hypermarketu je asi tak cool, jako nosit ponožky v sandálech“.

Za značkou ViralMobil stojí stejnojmenná firma, kterou rovnými díly vlastní mladí muži Radovan Hybš, Jiří Michna a Petr Melicherík. Operátor má využívat sítě T-Mobilu. Marketingově staví právě na oblibě dvojice ViralBrothers, využívá podobné logo a v kampani a doprovodných materiálech tváří Meldika a Stýbla.