Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Virgla propojuje přenosy hokeje s mobilem

Poprvé při světovém hokeji v Česku se představí nová mobilní aplikace, rozšiřující realitu utkání, akcí či nákupů. Inzeruje v ní McDonald’s, použije ji i rádio Impuls.

Mobilní aplikace Virgla obsahem propojuje televizi s mobilem

Mobilní aplikace Virgla obsahem propojuje televizi s mobilem

Kombinaci televizních přenosů s interakcemi přes Facebook či Twitter nabízí poprvé při letošním mistrovství světa v hokeji mobilní aplikace Virgla pro platformy Android a iOS. Realitu utkání přenášeného masovým médiem rozšiřuje o reakce fanoušků agregované ze sociálních sítí i o vlastní obsah (videa, hlasování, soutěže) a v neposlední řadě vstupy inzerentů. Aplikace přitom zvládá reagovat na polohu uživatele díky geolokaci a technologii iBeacon, umí ve svém okolí rozpoznávat zvu či skenovat obraz. Se zážitky takto může pracovat v případě kulturních akcí, z nákupních center či sledování seriálů, především však sportovních zápasů.

S šampionátem, který se ode dneška koná v Česku, tak přichází s prvním svým kanálem nazvaným Hokej 2015. Přinese náplň související s živými utkáními české reprezentace. V kanálu inzeruje McDonald’s, oficiální partner národního hokejového týmu, obsah pro něj připravuje tým Farmhouse, součást agentury Leo Burnett. Platformy při zápasech Čechů využije i nejposlouchanější české rádio Impuls. Virglu provozuje stejnojmenná americká firma, kterou založili v Seattlu založili Robert Knox a Alexandr Pánek, při vývoji spolupracovali s českým vývojářským studiem Strv.

„Přistupujeme k aplikaci jako k novému médiu. Autoři mediálních sdělení i inzerenti jsou díky ní schopni v reálném čase publikovat to, co divák v televizi neuvidí a agregovat další kanály jako je Facebook, Twitter nebo živý chat fanoušků,“ popisují tvůrci. Vycházejí z toho, že diváci po telefonu sahají, aby se zabavili, když je program v televizi nebo na akci příliš nebaví nebo hledají dodatečné informace, případně chtějí interagovat na sociálních sítích. Třeba v reklamní přestávce se k nim tak může dostat video ze zákulisí seriálu či zajímavý produkt, který se objeví v seriálu.

Mobilní aplikace Virgla obsahem propojuje televizi s mobilem

Mobilní aplikace Virgla obsahem propojuje televizi s mobilem

 

Hlasování v aplikaci Virgla

Hlasování v aplikaci Virgla