Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Virklis má nové zakázky z Moravy

Jesenická Malá Morávka po úpravách v posledních letech nabízí vyžití v rozsáhlém lyžařském areálu, na snímku horní stanice sjezdovky na Kopřivné. Foto: Alexandr Satinský / Mafra / Profimedia.cz

Jesenická Malá Morávka po úpravách v posledních letech nabízí vyžití v rozsáhlém lyžařském areálu, na snímku horní stanice sjezdovky na Kopřivné. Foto: Alexandr Satinský / Mafra / Profimedia.cz

Pražská komunikační agentura Virklis majitelů Michala Schenka a Borise Keky hlásí dva nové kontrakty.

Začala spolupracovat s jesenickou obcí Malá Morávka, má směřovat pozornost médií k Malé Morávce a Karlovu pod Pradědem jako k atraktivním letním turistickým cílům. “K propagaci dění v obci a v jejím okolí využijeme i facebookový profil lyžařského areálu Myšák v Karlově pod Pradědem, který je od zimy naším klientem. Facebookový profil, který má své fanoušky, přes léto spí a ožívá prakticky jen s příchodem mrazu a sněhu,” podotkl ředitel agentury Keka.

Dalším klientem z východu republiky je sportovní centrum Naparia v Hranicích na Přerovsku, vzniklé rekonstrukcí tamní sportovní haly střední průmyslové školy. Agentura tam má teď přitáhnout sportovce a sportovní či společenské akce. Zajištovat má přitom i jejich produkci.

Majitelé agentury Virklis Martin Schenk, Boris Keka a ředitel PR Ivan Lukáš

Majitelé agentury Virklis (zleva) Martin Schenk, Boris Keka a ředitel PR Ivan Lukáš