Společnost Project Agora pořádá ve čtvrtek 19. listopadu internetovou Session pro vydavatele. Půjde o virtuální fórum pro inovace a nákupní partnery od společnosti Project Agora, dostupné bude jen pro pozvané. Zároveň jde o první z nové řady akcí, které spojí značky digitálního obsahu s předními mezinárodními odborníky v příslušných oborech.
Partneři společnosti Project Agora budou mít příležitost poslechnout si globální reklamní značky jako The Coca-Cola Company, prémiové vydavatelské značky jako El País a přední organizace jako IAB Europe, získat náhled na nově vznikající trendy, nové postupy a hlavní vývoj v monetizaci nabídek.
Ředitelka strategických spojení CEE a médií ve společnosti The Coca-Cola Company Barbara Sala, produktový ředitel ve společnosti Prisa Noticias Pablo Delgado, právní ředitel a ředitel soukromí v organizaci IAB Europe Filip Sedefov a technický ředitel organizace IAB Europe Patrick Verdon se podělí o své názory a cenné náhledy na odvětví.
Program zahrnuje také debatu s předními místními vydavateli napříč CEEMEA a přehled nejnovějších nabídek společnosti Project Agora a plánů pro blízkou budoucnost.
Pořadatelem session je ředitelka pro úspěch zákazníků ve společnosti Project Agora Marilena Manatou. Moderátorem bude vedoucí programu nejlepších postupů v organizaci Online Publishers Association (OPA) Europe Constantine Kamaras.
Připojte se ve čtvrtek 19. listopadu v 9.30.
Pokud máte zájem o účast, zaregistrujte se nyní!
Text je placenou propagací společnosti Project Agora

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
