Virtuální realitu lze využít i v odvětví HR. Dokazuje to společnost LMC, vlastnící portály Jobs.cz nebo Práce.cz, která pro svou novou platformu First Jobs vytvořila aplikaci EventCity. Cílovou skupinou aplikace, na jejímž vývoji se podílela také agentura PBRDigital, jsou hlavně čerství absolventi ve věku od 18 do 26 let. Aplikace pomocí plnění jednoduchých úkolů vyhodnocuje, jaké firmy by pro uživatele nejvhodnějším zaměstnavatelem.
Do EventCity zapracovali tvůrci loga a další grafiku v corporate identity klientů společnosti LMC. Cílem tak bylo mimojiné i vytvořit nenucenou reklamu. Uchazeči o práci mají za úkol nasbírat v aplikaci co nejvíce bodů, které představovaly právě loga klientů LMC, a také překonat strach z výšek ve formě “virtuálního” skoku z 34. patra budovy. Podle toho, jaká loga uživatelé v aplikaci sbírali, se dá odvodit, jaké společnosti dávají přednost.
LMC prezentuje EventCity zejména na veřejných akcích, kde si ji mohou mladí lidé nejlépe vyzkoušet. Mezi ně patří také pražský a brněnský studentský Majáles. „Virtuální realita byla pro nás tím správným krokem jak zaujmout mladou cílovou skupinu na takto velkých akcích a jak dostat značku First Jobs zase více do povědomí studentům a absolventům. Tím,
že se nám podařilo do aplikace vložit i všechna loga partnerů First Jobs, jsme podpořili i jejich budování značky zaměstnavatele pro mladé,“ popisuje přínos aplikace manažerka projektu Lenka Šťavová.