Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Vitana: Rajská s masovými knedlíčky

Reklamu natočil Jakub Kohák, dělala na ní agentura Hullabaloo.

Vitana, přední český výrobce polévek, omáček, směsí a dochucovadel, spouští novou reklamu na údajně pevnější a chutnější knedlíčky. Jako první uvádí na trh novou polévku Rajská s masovými knedlíčky. Kampaň poběží v televizi a v místě prodeje.

Reklamu natočil režisér Jakub Kohák. Ve spotu zaznívá melodie písně s původním názvem Láska, nebe, peklo, ráj, kterou v 80. letech nazpívala Jana Kratochvílová. Slova písně převeršoval pro účely reklamy Jiří Pleskot, kreativní ředitel Hullabaloo. Během natáčení se spotřebovalo 50 litrů knedlíčkové polévky.

Hullabaloo je nezávislá mezinárodní agentura se sídlem v Praze, která byla založena v roce 2008 založena třemi partnery Timem Hennessym, Martynem Coxem a Jiřím Pleskotem a od svého založení již pracovala pro klienty ve 20 různých zemích světa. V loňském roce k pražské agentuře přibyla i pobočka v Rusku Hullabaloo Moscow, jejímž hlavním úkolem je servisovat klienty na ruském trhu a v postsovětských zemích.

S Vitanou agentura Hullabaloo spolupracuje již od roku 2009 na aktivitách v oblasti ATL, BTL a digitálních médií. Z poslední doby jsou známé její kampaně Vitana Natur (2012), Zatřes a upeč (2011) nebo bujóny Masox (2011).