„Myslím, že jsem v Danielu Křetínském nalezl vzácnou perlu. Daniel miluje Francii a chce tu významně investovat do médií,“ napsal zaměstnancům týdeníku Marianne jeho ředitel Yves de Chaisemartin. Ten by si i poté, co titul koupí právě Křetínský, měl funkci zachovat. Majitel Blesku vedle toho chce koupit od Lagardere francouzské časopisy a česká či slovenská rádia.

Vitana si na online vybrala MarketUp

Přípravu a realizaci kampaní povede Martin Peška, který předtím dělal pro Leifheit.

Tendr potravinářské firmy Vitana na internetové marketingové aktivity v letošním roce 2016 vyhrála agentura MarketUp Miroslava Krále a Tomáše Ševčíka. Ta s Vitanou spolupracovala už loni, kdy pro ni připravila kampaně na online podporu gurmánských kořenicích směsí a majonézy. Letos má zajistit kompletní online aktivity, včetně obsahových sítí, správy Facebooku nebo kampaní na YouTube.

Přípravu a realizaci jednotlivých kampaní povede projektový manažer a obsahový stratég Martin Peška, který v poslední době chystal online kampaň pro výrobce domácích potřeb Leifheit.

Potravinářská firma Vitana vyrábí a prodává polévky, bujóny, omáčky, rýži, luštěniny, bramborová jídla, dehydrovaná hotová jídla, koření, kořenící směsi či pečící přípravky. Pro MarketUp je to v poslední době už několikátý klient z potravinářské oblasti, agentura dělá pro značky Znojmia nebo Májka společnosti Hamé.