Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Vítek opouští PR.Konektor, řízení přebírají Duroň a Starý

Radek Vítek strávil ve vedení PR agentury Jaroslava Duroně a Rostislava Starého pět let.

Jaroslav Duroň a Rostislav Starý

Jaroslav Duroň a Rostislav Starý, šéfové a spolumajitelé Konektoru

Po téměř pěti letech odchází z komunikační agentury PR.Konektor její výkonný ředitel Radek Vítek. Vedení agentury se znovu ujímají Jaroslav Duroň a Rostislav Starý, kteří se po dobu Vítkova působení víc angažovali v rozvojových projektech skupiny Konektor Place. Do ní kromě PR.Konektoru patří digitální kreativní a obsahová agentura Konektor Social, agentura zaměřená na práci s influencery The Hive, reklamní agentura Konektor a startupy Arnie (platforma pro využití augmented reality) a Moood (nástroj pro získávání realtime zpětné vazby zaměstnanců). Skupina působí v Česku a na Slovensku, díky členství v síti Eurocom Worldwide realizuje projekty i v zahraničí.

Radek Vítek

Radek Vítek

Radek Vítek přišel do PR.Konektoru v srpnu 2015 jako výkonný ředitel, po osmi letech v Ogilvy PR. V roce 2017 se stal partnerem.

„S Radkem jsme se před pěti lety dohodli na spolupráci s představou, že nám pomůže v agentuře vedle kreativních PR projektů posunout také korporátní PR. To se povedlo, máme nastavené procesy tak, že zvládáme servisovat velké korporátní klienty, v týmu je dostatečné know-how, zkušenosti i zodpovědnost, zvládneme se postarat o korporátní komunikaci kterékoli značky,“ říká většinový majitel PR.Konektoru Duroň, „v poslední době jsme ale cítili, že nazrává čas ve větší míře se znovu zapojit do každodenního vedení nejen PR.Konektoru, ale i dalších subjektů a více zapracovat na synergiích a integraci všech aktivit, které pokrýváme. Radkovo rozhodnutí vydat se novým směrem náš návrat k zapojení do vedení PR.Konektoru uspíšilo.“

Návrat do vedení a k plnému zapojení do chodu agentury přichází navíc v době, kdy krize spojená s epidemií koronaviru významně dopadá i na komunikační branži. „Aktivní a kreativní přístup, schopnost integrace různých komunikačních technik a zapojení odborníků z různých oblastí marketingu ještě získává na významu,“ doplnil Rostislav Starý. Pro dobu „postvirovou“ připravila agenturní skupina průvodce, v němž s ohledem na současnou situaci vymezuje tři fáze - akutní (potrvá několik týdnů), přechodnou (několik měsíců) a „nový normál“ (roky).

PR.Konektor pracuje pro značky Abbvie, AMC, Bonduelle, Clever Maps, ČSOB Pojišťovna, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, Danone, Decathlon, Emco, Evropská komise, Haribo, Hypoteční banka, Jack Daniel’s, Mondelez, Playstation, PPL, Sazka či Walmark, také pro české ministerstvo průmyslu a obchodu.