Dosavadní ředitel komunikační agentury PR.Konektor Radek Vítek nastoupil na pozici head of brand reputation do agentury MSL. V agentuře, která je členem skupiny Publicis Groupe, bude mít na starost rozvoj oblastí PR, influencer marketingu a sociálních médií. Tuto pozici dosud zastával Tomáš Vozáb. Ten ale už v Publicisu nepracuje a Vítek přišel místo něj. Publicis ještě loni ohlašoval spojení agentur Kindred a MSL pod značku Kindred.MSL, nyní už opět obě agentury působí samostatně, pod názvy Kindred a MSL. Tým, klienti i specializace zůstávají totožné, mění se jen branding.
Agentura aktuálně pracuje pro Procter & Gamble, Huawei, Auto Kelly, Goodman nebo GSK. Vítek, který nejdřív 10 let vedl agenturu GCI Praha ze skupiny Grey, pak osm let Ogilvy PR a následně pět let PR.Konektor, se na novém místě zaměří na rozvoj značky MSL. „Mým záměrem je propojit ve funkční celek týmy, které účinně využívají tzv. komunikační vliv, a tím klientům přinášejí jasnou hodnotu,“ uvedl nový šéf.
„Naše vize značně překračuje hranice tradičního PR a dílčích nástrojů. Vnímáme komunikaci jako komplexní disciplínu a MSL jako jednotku, která propojí komunikační expertízu s moderními technologiemi a datovou analytikou skupiny. Na tuto pozici jsme hledali někoho se seniorními konzultantskými zkušenostmi,“ podotkl Tomáš Löbel, chief of creative agencies Publicis Groupe.