Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Vítek přešel z PR.Konektoru do čela agentury MSL

Agentura opět funguje pod názvem MSL. Radek Vítek ve vedení nahrazuje Tomáše Vozába.

Radek Vítek

Radek Vítek

Dosavadní ředitel komunikační agentury PR.Konektor Radek Vítek nastoupil na pozici head of brand reputation do agentury MSL. V agentuře, která je členem skupiny Publicis Groupe, bude mít na starost rozvoj oblastí PR, influencer marketingu a sociálních médií. Tuto pozici dosud zastával Tomáš Vozáb. Ten ale už v Publicisu nepracuje a Vítek přišel místo něj. Publicis ještě loni ohlašoval spojení agentur Kindred a MSL pod značku Kindred.MSL, nyní už opět obě agentury působí samostatně, pod názvy Kindred a MSL. Tým, klienti i specializace zůstávají totožné, mění se jen branding.

Agentura aktuálně pracuje pro Procter & Gamble, Huawei, Auto Kelly, Goodman nebo GSK. Vítek, který nejdřív 10 let vedl agenturu GCI Praha ze skupiny Grey, pak osm let Ogilvy PR a následně pět let PR.Konektor, se na novém místě zaměří na rozvoj značky MSL. „Mým záměrem je propojit ve funkční celek týmy, které účinně využívají tzv. komunikační vliv, a tím klientům přinášejí jasnou hodnotu,“ uvedl nový šéf.

„Naše vize značně překračuje hranice tradičního PR a dílčích nástrojů. Vnímáme komunikaci jako komplexní disciplínu a MSL jako jednotku, která propojí komunikační expertízu s moderními technologiemi a datovou analytikou skupiny. Na tuto pozici jsme hledali někoho se seniorními konzultantskými zkušenostmi,“ podotkl Tomáš Löbel, chief of creative agencies Publicis Groupe.