
Jiří Vítek. Foto: Mindshare
Jiří Vítek se po odchodu z čela mediální agentury Mindshare zaměří na oblast digitálních dat, datových analýz a umělé inteligence. Dohodl se na spolupráci s mediální agenturou Media Investments Jana Klápy ve věcech mediálního výzkumu či nastavování interních procesů společnosti.
Klápova Media Investments navíc zakládá s Jiřím Vítkem novou společnost MI Deep Data, kde mají obě strany po 50 %. Nová agentura se zaměří mimo jiné na hloubkové analýzy dat klientů v oblasti marketingu a prodeje včetně ekonometrického modelování a předpovídání pomocí umělé inteligence.

Sledujte nový rozhovor
Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Šestý ročník televizní přehlídky v Brně
Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Televizi opouští s Dvořákem a Kolářem