Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Vítek s Media Investments zakládá MI Deep Data

Jiří Vítek. Foto: Mindshare

Jiří Vítek. Foto: Mindshare

Jiří Vítek se po odchodu z čela mediální agentury Mindshare zaměří na oblast digitálních dat, datových analýz a umělé inteligence. Dohodl se na spolupráci s mediální agenturou Media Investments Jana Klápy ve věcech mediálního výzkumu či nastavování interních procesů společnosti.

Klápova Media Investments navíc zakládá s Jiřím Vítkem novou společnost MI Deep Data, kde mají obě strany po 50 %. Nová agentura se zaměří mimo jiné na hloubkové analýzy dat klientů v oblasti marketingu a prodeje včetně ekonometrického modelování a předpovídání pomocí umělé inteligence.