V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Pelc ve Škodě Auto přechází z PR do marketingu

Vítězslav Pelc se bude starat o marketingové a sponzoringové aktivity automobilky.

Vítězslav Pelc

Vítězslav Pelc

Po 12 letech v tiskovém oddělení Škoda Auto se Vítězslav Pelc přesouvá do marketingového oddělení mladoboleslavské automobilky. Od prosince bude zastávat pozici koordinátora marketingových aktivit a sponzoringu v Česku. Bude zodpovídat za návrh a implementaci komunikační strategie značky a podílet se na koordinaci marketingových aktivit, a to zejména s ohledem na stávající a budoucí rozvoj sponzoringových projektů Škoda Auto na domácím trhu.

Pelc v tiskovém oddělení automobilky měl postupně různé pozice. Posledních osm let zastával funkci PR manažera značky Škoda Auto v Česku, do jeho kompetence spadala kompletní agenda tiskového mluvčího značky, včetně komunikace klíčových produktových novinek tuzemským médiím, organizace novinářských eventů a krizové komunikace.

Během jeho působení získala značka Škoda celkem šest prvenství v tuzemské odborné novinářské anketě Auto roku, z toho v letech 2015 až 2018 v řadě za sebou, což se zatím v historii ankety nepovedlo žádné automobilové značce. Zodpovídal i za lifestylovou komunikaci značky na českém trhu, přisuzuje se mu i virální projekt hokejové One Man Show Kamila Bartoška alias Kazmy a internetové televize Stream.cz v roce 2016, ačkoliv se k němu automobilka nikdy oficiálně nepřiznala. Posledních pět let se potýkal s krizovou komunikací kauzy dieselových motorů koncernu Volkswagen.

Pavel Jína

Pavel Jína

Na pozici tiskového mluvčího Škoda Auto Česká republika Pelce vystřídá Pavel Jína. Ten pro Škodu pracuje od roku 2017, kdy přišel po pěti letech v PR agentuře Hill+Knowlton Strategies. V automobilce dosud byl součástí oddělení Komunikace produktu, kde jako tiskový mluvčí zodpovídal za celosvětovou komunikaci modelů Citigo, Fabia, Rapid, Scala a Kamiq. V nové funkci bude Jína zodpovědný za komunikaci značky Škoda na českém trhu.

Dosavadní Jínovy úkoly v oddělení Komunikace produktu převezme Martin Preusker. Ten v uplynulých pěti letech působil v oddělení Management komunikace. V nové pozici bude jeho nadřízeným vedoucí Komunikace produktu Hermann Prax.