Mediální skupina VivaKi Czech Republic, kterou v Česku reprezentovaly například agentury Performics, Razor, ZenithOptimedia a Starcom Mediavest Group, a výkonnostní internetová skupina B2B Group se 30. prosince 2016 sloučily do jedné firmy – MMS Communication Czech Republic.
Nová firma zastřešuje značky agentur Zenith, Optimedia, Newcast, Starcom, Mediavest, Starcom Digital, Razor, Starlink, FMX, Performics a B2B Group a nadále funguje jako součást komunikační skupiny Publicis One, do níž všechny uvedené agentury patří. Vlastníkem MMS Communication je mezinárodní holding Publicis Groupe, jejím jednatelem se stal Tomáš Varga, který je současně ředitelem Publicis One. Všechny značky nadále působí pod svými názvy, sloučení by mělo podle PR konzultanta MMS Tomáše Iľka znamenat jen vytvoření nové právní formy bez dopadu na jejich činnost.
Na společnost MMS Communication přešlo veškeré jmění zaniklých společností, práva a povinnosti z jejich smluvních vztahů i veškeré pohledávky a závazky původních společností.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
