Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

VivaKi a B2B Group střídá MMS Communication

Mediální a digitální agentury spadající pod Publicis One zastřešuje nový právní subjekt.

Tomáš Varga

Tomáš Varga

Mediální skupina VivaKi Czech Republic, kterou v Česku reprezentovaly například agentury Performics, Razor, ZenithOptimedia a Starcom Mediavest Group, a výkonnostní internetová skupina B2B Group se 30. prosince 2016 sloučily do jedné firmy – MMS Communication Czech Republic.

Nová firma zastřešuje značky agentur Zenith, Optimedia, Newcast, Starcom, Mediavest, Starcom Digital, Razor, Starlink, FMX, Performics a B2B Group a nadále funguje jako součást komunikační skupiny Publicis One, do níž všechny uvedené agentury patří. Vlastníkem MMS Communication je mezinárodní holding Publicis Groupe, jejím jednatelem se stal Tomáš Varga, který je současně ředitelem Publicis One. Všechny značky nadále působí pod svými názvy, sloučení by mělo podle PR konzultanta MMS Tomáše Iľka znamenat jen vytvoření nové právní formy bez dopadu na jejich činnost. 

Na společnost MMS Communication přešlo veškeré jmění zaniklých společností, práva a povinnosti z jejich smluvních vztahů i veškeré pohledávky a závazky původních společností.