Vladimír Spurný nastoupil do Acomware jako head of performance

Před nástupem do Acomware působil Spurný dva roky jako digitální stratég v Marketupu.

Vladimír Spurný

Vladimír Spurný

Vedení týmu výkonnostního marketingu agentury pro digitální marketing a e-commerce Acomware převzal Vladimír Spurný. Na pozici si nese zkušenosti z product managementu, projektování a marketingu ze Seznamu, AAA Auto, Alzy, Rohlíku nebo čerstvě z agentury Marketup. V Acomware bude mít kromě vedení týmu na starosti i další rozvoj v oblasti automatizace a zákaznické retence. Do týmu spadají specialisté na PPC, SEO a weboví analytici, dále UX a marketingová automatizace.

„Celý tým performance se neustále rozrůstá. Naší vizí je ještě více semknout performance s dalšími odděleními, abychom propojení dat zákaznických databází využili k ještě většímu zlepšení návratnosti investic pro naše klienty,“ uvádí David Vurma, šéf Acomware.