Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Vlajkovou lodí letního programu Novy bude reality show Farma, televize láká nové malé inzerenty

Reality show Farma. Repro: TV Nova

Reality show Farma. Repro: TV Nova

Pro léto je na Nově hlavní vlajkovou lodí premiéra reality show Farma. Médiáři to sdělil šéf PR televize Nova Lubor Černohlávek, v souvislosti s prezentací letního programového schématu obchodním partnerům.

Show Farma je nejúspěšnější reality show produkční společnosti Strix, která patří švédské mediální skupině Modern Times Group, majiteli televize Prima. Soutěžící se v ní vrací „o sto let zpátky“ do prostředí bez tekoucí vody, elektřiny a mobilních telefonů, kde se musí starat o zvířata a obdělávat krajinu, aby přežili [viz oficiální video].

V české verzi (samotnou Novou propagovaný web Farma.tv ještě nefunguje) se hraje o 1 milion Kč. Podle serveru Mediaguru.cz půjde poprvé v pondělí 25. června ve 20 hodin, pak čtyřikrát až pětkrát týdně v hlavním vysílacím čase.

Naposledy se Nova podobně snažila zaplavit hlavní vysílací čas jediným formátem loni zjara, kdy plánovala na celý rok od pondělí do čtvrtka tureckou telenovelu Tisíc a jedna noc. Nedlouho po neúspěšné premiéře ji ale odsunula na odpoledne.

Pro nové malé klienty

Na léto začala už Nova, která v kvartálu klesla na tržbách i provozním zisku o pět procent a jejíž majitel splácí vysoké dluhy prodejem majetkových podílů, nabízet inzerentům tzv. „floatingové letní balíčky“.

Na reklamu v televizi za nižší cenu by tak mohli dosáhnout menší zadavatelé, kteří jinak na reklamu v televizi nemají, ale o tom, kdy se reklama bude vysílat, rozhodne Nova.

„Naším cílem je nabídnout pro letní období produkt, který by oslovil malé klienty, kteří s námi ještě neinzerovali a mohou si tak vyzkoušet účinnost inzertní kampaně,“ uvedl Jan Ulrych, ředitel televizního prodeje Novy.