Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Vlajkovou lodí letního programu Novy bude reality show Farma, televize láká nové malé inzerenty

Reality show Farma. Repro: TV Nova

Reality show Farma. Repro: TV Nova

Pro léto je na Nově hlavní vlajkovou lodí premiéra reality show Farma. Médiáři to sdělil šéf PR televize Nova Lubor Černohlávek, v souvislosti s prezentací letního programového schématu obchodním partnerům.

Show Farma je nejúspěšnější reality show produkční společnosti Strix, která patří švédské mediální skupině Modern Times Group, majiteli televize Prima. Soutěžící se v ní vrací „o sto let zpátky“ do prostředí bez tekoucí vody, elektřiny a mobilních telefonů, kde se musí starat o zvířata a obdělávat krajinu, aby přežili [viz oficiální video].

V české verzi (samotnou Novou propagovaný web Farma.tv ještě nefunguje) se hraje o 1 milion Kč. Podle serveru Mediaguru.cz půjde poprvé v pondělí 25. června ve 20 hodin, pak čtyřikrát až pětkrát týdně v hlavním vysílacím čase.

Naposledy se Nova podobně snažila zaplavit hlavní vysílací čas jediným formátem loni zjara, kdy plánovala na celý rok od pondělí do čtvrtka tureckou telenovelu Tisíc a jedna noc. Nedlouho po neúspěšné premiéře ji ale odsunula na odpoledne.

Pro nové malé klienty

Na léto začala už Nova, která v kvartálu klesla na tržbách i provozním zisku o pět procent a jejíž majitel splácí vysoké dluhy prodejem majetkových podílů, nabízet inzerentům tzv. „floatingové letní balíčky“.

Na reklamu v televizi za nižší cenu by tak mohli dosáhnout menší zadavatelé, kteří jinak na reklamu v televizi nemají, ale o tom, kdy se reklama bude vysílat, rozhodne Nova.

„Naším cílem je nabídnout pro letní období produkt, který by oslovil malé klienty, kteří s námi ještě neinzerovali a mohou si tak vyzkoušet účinnost inzertní kampaně,“ uvedl Jan Ulrych, ředitel televizního prodeje Novy.