Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Vánoční kampaň müsli Mixit zavede diváka do výrobny

Prodejce „müsli na míru“ představuje vánoční nabídku vlastním dvouminutovým videem.

Vánoční kampaň výrobce a prodejce müsli Mixit má přenést diváky přímo do výrobny, kde každý rok před Vánoci nastává shon. Video má stálým i potenciálním zákazníkům v humorné nadsázce představit vánoční kolekci s novými produkty pro rok 2018, včetně nového motivu tubusů a velkých adventních kalendářů. V hlavních rolích jsou zaměstnanci Mixit a v roli kuřete se představil youtuber Petr Brunner. Video má kromě budování brandu také diváky přivést na speciální vánoční landing page

Příběh vánoční dílny Mixit

  • Značka: Mixit
  • Klient: Mixit
  • Režie: Pavel Vacek
  • Kreativní ředitel: Štěpán Zub
  • Mediamix: online (Facebook, YouTube, Instagram)
  • Timing: 16. 11. - 24. 12.