Vlastník a provozovatel logistických a průmyslových parků P3 Logistic Parks si ve výběrovém řízení na komunikaci pro ČR zvolil Ogilvy Public Relations. Agentura bude mít na starosti témata spojená s výstavbou a rozvojem stávajících logistických parků, CSR aktivity a komunikaci trendů v logistice a průmyslovém developmentu. Tendru se zúčastnilo celkem osm agentur.
P3 vlastní podle svých zástupců přes 160 průmyslových nemovitostí po celé Evropě. „Neprodáváme je dál, ale jsme dlouhodobým partnerem našich klientů. A naše dodavatele vybíráme stejně – hledáme dlouhodobé partnery. Z Prahy řídíme nejen český, ale i korporátní marketing a komunikaci, a proto se těšíme, že Ogilvy díky svým mezinárodním zkušenostem pozitivně ovlivní i naši korporátní komunikaci,“ tvrdí marketingový ředitel P3 Logistic Parks Hynek Bartík.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
