Členové oborového sdružení PR Klub si po roce zvolili nové vedení. V roli předsedy bude pokračovat stávající šéf sdružení Pavel Vlček, místopředsedkyní je nově Jana Karasová, mluvčí Air Bank. V pětičlenném Výkonném výboru nově usedne Patricie Šedivá, čerstvě manažerka externí komunikace Coca-Cola. Pokračovat v něm budou Jana Náchodská, tisková mluvčí Agentury pro podnikání a inovace, a Jan Osúch, PR ředitel Travel Advance, který se věnuje propagaci Dubaje ve střední Evropě. Osúch byl dosud místopředsedou klubu. Členem vedení už není Dominik Hrodek z Deloitte Legal.
Členové v rámci shromáždění ocenili úspěchy organizace v uplynulém roce, konkrétně historický úspěch oborové soutěže Zlatý středník, který registroval 415 projektů, poprvé v historii i těch ze Slovenska, a rekordní nárůst členské základny PR Klubu na současných 211 lidí. „Většinu tvoří zadavatelé na pozicích ředitelů či manažerů komunikace a vnějších vztahů, tiskoví mluvčí a další experti na oblast PR, například z řad majitelů či seniorních manažerů PR agentur,“ říká předseda klubu Vlček.
„Jako organizace sdružující primárně zadavatele budeme ještě intenzivněji spolupracovat s majiteli a vedením agentur poskytujících služby v oblasti komunikace. Cílem je, aby na jedné straně zadavatelé měli lepší přehled o nabídce, zkušenostech a schopnostech agentur, a na straně druhé, aby agentury získaly mnohem lepší přehled o potřebách zadavatelů,“ doplňuje Vlček.
Členky Revizní rady PR Klubu Alexandra Ruberová, jednatelka Conso Eminens, Denisa Ratajová, vedoucí komunikace Sue Ryder, a Lucie Zaki, šéfka marketingu Neeco Global ICT Services, pokračují ve svých funkcích do konce volebního období.