Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

VLM přidává publika pro programatický prodej

O správu, tvorbu a prodej nových uživatelských segmentů se od září stará agentura Cavixo.

Mediální dům Vltava Labe Media rozšiřuje nabídku prodeje dat o uživatelích svých webů, a to skrze programatickou platformu Adform. O správu, tvorbu a prodej nových uživatelských segmentů se od září stará agentura Cavixo. Ta novou spoluprací rozšiřuje počet stávajících publik, s nimiž pracuje, na víc než 150. Platformy pro management dat (DMP) kromě Česka spravuje také na Slovensku, v létě je implementovala konkrétně pro tamější pobočku tuzemského mediálního domu Mafra.

Žánrové a tematické rozpětí publik na webech Vltava Labe Media umožňuje programatickou reklamou oslovit skupiny Podnikatelé a drobní živnostníci, Fitness a zdravý životní styl, Zájem o politiku a byznys, Stavba a rekonstrukce domu, Zájem o nakupování online, Zájem o koupi osobního auta či Zvířata a domácí mazlíčci.