Mediální dům Vltava Labe Media rozšiřuje nabídku prodeje dat o uživatelích svých webů, a to skrze programatickou platformu Adform. O správu, tvorbu a prodej nových uživatelských segmentů se od září stará agentura Cavixo. Ta novou spoluprací rozšiřuje počet stávajících publik, s nimiž pracuje, na víc než 150. Platformy pro management dat (DMP) kromě Česka spravuje také na Slovensku, v létě je implementovala konkrétně pro tamější pobočku tuzemského mediálního domu Mafra.
Žánrové a tematické rozpětí publik na webech Vltava Labe Media umožňuje programatickou reklamou oslovit skupiny Podnikatelé a drobní živnostníci, Fitness a zdravý životní styl, Zájem o politiku a byznys, Stavba a rekonstrukce domu, Zájem o nakupování online, Zájem o koupi osobního auta či Zvířata a domácí mazlíčci.

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava
