V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

VLM zjednodušuje řízení, obchod vede Tylčerová

Vltava Labe Media přistupuje ke zjednodušení řídící struktury na všech úrovních skupiny.

Zuzana Tylčerová

Zuzana Tylčerová

Vydavatelství Vltava Labe Media propojuje své obchodní oddělení a jeho strukturu rozděluje mezi dva obchodní ředitele. Tiskový i digitální obchod bude nově řídit Zuzana Tylčerová, z nové pozice obchodní ředitelky pro centrální a agenturní obchod. „Pozice vznikla s cílem jednotného přístupu při řešení potřeb klientů a agentur v online, časopisech i Deníku,“ uvádí mediální firma. Ředitelem pro regionální obchod bude František Olbert.

Současně Vltava Labe Media na podzim dokončí dlouhodobou reorganizaci svých regionálních novin Deník, s cílem výrazně posílit digitální aktivity a víc zaměřit novináře na tvorbu obsahu. Šéfredaktorem Deníku zůstává Roman Gallo, regionální zpravodajství povede Petr Koděra, za nezpravodajský a komerční obsah bude zodpovídat Martin Nevyjel, novým šéfeditorem bude Tomáš Herman a nově vzniklý tým elitních reportérů povede Jan Klička. Za servisní a komunitní zpravodajství zodpovídá Alena Pancerová. Za obsah a vedení časopisů Vltava Labe Media dál zodpovídají z pozice produktových manažerů Lucie Frydecká (tituly Dům a zahrada, Glanc, Gurmet, Kondice, Kreativ, Story a Vlasta) a Pavel Traub (tituly Křížovkář, National Geographic Česko, NG Traveler, Překvapení, Receptář, TV magazín, TV mini, TV star, TV expres, Týdeník Květy).

Představenstvo společnosti zůstává beze změny v pětičlenném složení Vít Nantl (skupinový generální ředitel a předseda představenstva), Dominika Kalinová (místopředsedkyně představenstva a skupinová finanční ředitelka), Petr Marek, (výkonný ředitel divize Deník), Jitka Afsahi (výkonná ředitelka divize časopisů) a Petr Bednář (skupinový ředitel digitálních aktivit). „Co se týče počtu zaměstnanců, ve Vltava Labe Media nedošlo během koronakrize k žádným výrazným změnám, neboť děláme vše pro to - včetně úpravy strategie pro rok 2021 - , abychom se zásahu do personálních nákladů zcela vyhnuli,“ doplnila pro Médiář mluvčí vydavatelství Aneta Koudelková.

V rámci zmíněné strategie pro příští rok 2021 reagovala Vltava Labe Media právě výše popsanou částečnou změnou organizační struktury skupiny. „Z důvodu vyšší efektivity dochází k maximálnímu zjednodušení řídící struktury na všech úrovních skupiny Vltava Labe Media. V rámci těchto změn je kladen důraz především na úzké propojení všech divizí, jak v obchodní, tak redakční oblasti. V oblasti online bude pak pozornost věnována rozvojovým projektům zaměřeným na maximalizaci online inventory, paywall a další obchodní rozvoj v oblasti classifieds. Portfolio tištěných titulů zůstává beze změny,“ přibližuje mluvčí.

Prioritami vydavatelství pro rok 2021 jsou obchodní orientace na klienta a projektová řešení na míru v onlinu i v tisku, pokračující navýšení návštěvnosti na internetu a s tím související růst online inzerce a co nejkvalitnější klientský servis předplatitelům a posílení pozice tuzemské jedničky na trhu předplatného. Skupina přitom stojí na čtyřech vyrovnaných nohou, kterými jsou Deník (tištěný Deník a veškeré online aktivity, provoz dvou novinových tiskáren v Praze a Olomouci), časopisy, classifieds a distribuce.