Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

VLM zjednodušuje řízení, obchod vede Tylčerová

Vltava Labe Media přistupuje ke zjednodušení řídící struktury na všech úrovních skupiny.

Zuzana Tylčerová

Zuzana Tylčerová

Vydavatelství Vltava Labe Media propojuje své obchodní oddělení a jeho strukturu rozděluje mezi dva obchodní ředitele. Tiskový i digitální obchod bude nově řídit Zuzana Tylčerová, z nové pozice obchodní ředitelky pro centrální a agenturní obchod. „Pozice vznikla s cílem jednotného přístupu při řešení potřeb klientů a agentur v online, časopisech i Deníku,“ uvádí mediální firma. Ředitelem pro regionální obchod bude František Olbert.

Současně Vltava Labe Media na podzim dokončí dlouhodobou reorganizaci svých regionálních novin Deník, s cílem výrazně posílit digitální aktivity a víc zaměřit novináře na tvorbu obsahu. Šéfredaktorem Deníku zůstává Roman Gallo, regionální zpravodajství povede Petr Koděra, za nezpravodajský a komerční obsah bude zodpovídat Martin Nevyjel, novým šéfeditorem bude Tomáš Herman a nově vzniklý tým elitních reportérů povede Jan Klička. Za servisní a komunitní zpravodajství zodpovídá Alena Pancerová. Za obsah a vedení časopisů Vltava Labe Media dál zodpovídají z pozice produktových manažerů Lucie Frydecká (tituly Dům a zahrada, Glanc, Gurmet, Kondice, Kreativ, Story a Vlasta) a Pavel Traub (tituly Křížovkář, National Geographic Česko, NG Traveler, Překvapení, Receptář, TV magazín, TV mini, TV star, TV expres, Týdeník Květy).

Představenstvo společnosti zůstává beze změny v pětičlenném složení Vít Nantl (skupinový generální ředitel a předseda představenstva), Dominika Kalinová (místopředsedkyně představenstva a skupinová finanční ředitelka), Petr Marek, (výkonný ředitel divize Deník), Jitka Afsahi (výkonná ředitelka divize časopisů) a Petr Bednář (skupinový ředitel digitálních aktivit). „Co se týče počtu zaměstnanců, ve Vltava Labe Media nedošlo během koronakrize k žádným výrazným změnám, neboť děláme vše pro to - včetně úpravy strategie pro rok 2021 - , abychom se zásahu do personálních nákladů zcela vyhnuli,“ doplnila pro Médiář mluvčí vydavatelství Aneta Koudelková.

V rámci zmíněné strategie pro příští rok 2021 reagovala Vltava Labe Media právě výše popsanou částečnou změnou organizační struktury skupiny. „Z důvodu vyšší efektivity dochází k maximálnímu zjednodušení řídící struktury na všech úrovních skupiny Vltava Labe Media. V rámci těchto změn je kladen důraz především na úzké propojení všech divizí, jak v obchodní, tak redakční oblasti. V oblasti online bude pak pozornost věnována rozvojovým projektům zaměřeným na maximalizaci online inventory, paywall a další obchodní rozvoj v oblasti classifieds. Portfolio tištěných titulů zůstává beze změny,“ přibližuje mluvčí.

Prioritami vydavatelství pro rok 2021 jsou obchodní orientace na klienta a projektová řešení na míru v onlinu i v tisku, pokračující navýšení návštěvnosti na internetu a s tím související růst online inzerce a co nejkvalitnější klientský servis předplatitelům a posílení pozice tuzemské jedničky na trhu předplatného. Skupina přitom stojí na čtyřech vyrovnaných nohou, kterými jsou Deník (tištěný Deník a veškeré online aktivity, provoz dvou novinových tiskáren v Praze a Olomouci), časopisy, classifieds a distribuce.