“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

VLP balíčkuje inzerci v Deníku a časopisech

Inzertní Big Hit je první společný produkt deníkové a časopisecké části skupiny.

Vydavatelství Vltava-Labe-Press (VLP) záhy po převzetí skupinou Penta uvedlo nový inzertní produkt. Od února nabízí společnou inzerci ve všech typech svých tištěných titulů. V inzertním balíčku nazvaném Big Hit tak kombinuje reklamu v regionálních novinách Deník, v jeho vybraných přílohách a také některých magazínech dceřiné vydavatelské firmy Astrosat.

Co je inzertní balíček Big Hit

  • Zahrnuje noviny Deník, jejich týdenní přílohu TV magazín a časopisy Vlasta, Překvapení a TV mini.
  • Inzertní zásah činí 2,1 milionu čtenářů, to je téměř čtvrtina tuzemské populace ve věku od 12 do 79 let, tedy ve skupině, v níž se v Česku dlouhodobě zjišťuje čtenost tisku.
  • V záběru je také 0,9 milionu mužů nebo 1,75 milionu Čechů minimálně se středním vzděláním.
  • Novinku provází kampaň s heslem Kombinujte – mixujte – tvořte.

Zdroj dat čtenosti: Mediaprojekt, 2. a 3. čtvrtletí 2015

„Klienti v dnešní době hledají komplexní komunikační řešení, které jim chceme – přes naše portfolio služeb od inzerce, tisk, digitál, event marketing až po neadresní distribuci – nabízet,“ plánuje výkonný ředitel VLP Milan Mokráň. Firma podle generálního ředitele Michala Klímy chystá další nové inzertní nabídky.

Spojování různých tiskových titulů do inzertních balíčků je běžné, na českém trhu tak činí třeba Mafra se svými deníky MF Dnes, Lidové noviny, Metro či týdeníkem 5plus2 nebo Czech News Center s Bleskem, Aha! či Sportem. Prodává se také inzerce do noviny napříč vydavatelstvími, konkrétně tak lze inzerovat v Blesku a zároveň v listu Právo firmy Borgis.