Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

VLP končí s prodejem reklamy ve své firmě MixMedia, přenechá jej AdActivu

Příchod VLP tak AdActivu vynahradí, že ztratilo ČSFD.cz, které odchází ke konkurenční Impression Media.

Vydavatelský koncern Vltava-Labe-Press přenechá prodej reklamy na svém regionálně zaměřeném zpravodajském webu Deník.cz mediálnímu zastupitelství AdActive. To prodej převezme k 1. lednu 2014. Dosud VLP internetovou reklamu prodávala přes vlastní dceřinou společnost MixMedia – ta má existovat dál, už se ale nemá zabývat prodejem online reklamy. AdActive bude Deník.cz zastupovat exkluzivně.

Pro AdActive je to významná akvizice, Deník.cz bude nejnavštěvovanějším webem jeho portfolia. Síť AdActive má dosud 4,7 milionu měsíčních návštěvníků, Deník.cz, respektive MixMedia 1,5 milion.

Příchod VLP tak AdActivu vynahradí odchod filmového webu ČSFD.cz (rovněž s 1,5 miliony lidí měsíčně) ke konkurenčnímu prodejci Impression Media, rovněž od 1. ledna.

„Společnými silami máme šanci bojovat o druhé místo v kategorii internetového zpravodajství,“ podotkla generální ředitelka VLP Jitka Bosáková.