VLP propojí inzerci v tisku a tabletovém Dotyku

Inzertní balíček Big Goal je druhý společný produkt deníkové a časopisecké části skupiny.

Po Big Hitu začalo vydavatelství Vltava-Labe-Press nabízet další nový inzertní balíček Big Goal, a to od 8. března. Nabízí tematické umístění u sportovních rubrik, článků a programů a přináší formáty nad rámec inzertních stran. Kombinuje přitom inzerci v novinách, časopisech a tabletovém magazínu. Konkrétně zahrnuje regionální Deník, jeho přílohu TV magazín, časopisy Týdeník KvětyTV star a tabletový týdeník Dotyk. Inzertní Big Goal je ve Vltava-Labe-Press druhý společný produkt jeho deníkové části a dceřiné časopisecké firmy Astrosat Media.

Big Goal je zaměřen na sportovní fanoušky. Vltava-Labe-Press jej uvádí ve „sportovním“ roce 2016, kdy proběhne letní olympiáda v Riu de Janeiro či fotbalové Euro ve Francii. „Klienti projevili zájem o možnost propagace, která by zohledňovala aktuální dění s benefitem navíc. Zároveň je to v našem deklarovaném plánu přinášet každý měsíc nový inzertní produkt na trh,“ prohlásil výkonný ředitel mediální firmy Milan Mokráň.

Co je inzertní balíček Big Goal

  • Zahrnuje noviny Deník, jejich týdenní přílohu TV magazín a časopisy Týdeník KvětyTV star a tabletový týdeník Dotyk.
  • Inzertní zásah činí 1,9 milionu čtenářů, to je víc než pětina tuzemské populace ve věku od 12 do 79 let, tedy ve skupině, v níž se v Česku dlouhodobě zjišťuje čtenost tisku.
  • V záběru je také téměř 0,9 milionu mužů, každý pátý ze sledované populace.

Zdroj dat čtenosti: Mediaprojekt, 3. a 4. čtvrtletí 2015, interní výzkum Dotyku

Sdílejte