Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Vltava Labe Media kupuje časopis Receptář

Receptář

Časopis Receptář

Vydavatelství Vltava Labe Media rozšířilo své stávající portfolio časopiseckých titulů o magazín Receptář. Koupilo ho tento týden od firmy Tarsago Česká republika. Spolu s ním získává návazný web iReceptář.cz. Tištěný měsíčník Receptář je nejprodávanějším tuzemským hobby titulem s prodaným nákladem přes 76.000 kusů na číslo, z toho 55.000 předplatitelů. Zaměřuje se na rady a nápady pro zahradu, dům, byt, chatu. Šéfredaktorem je Jan Lodl.

„Hobby magazín Receptář svým tematickým zaměřením doplňuje současné portfolio našich tradičních titulů jako Týdeník Květy, Vlasta, Překvapení nebo Dům a zahrada. S koupí printové i webové verze jsme navíc získali největší databázi předplatitelů na trhu, což nám nabízí i další obchodní příležitosti,“ uvedla Jitka Afsahi, která vede časopisovou divizi Vltava Labe Media.