Vydavatelství Vltava Labe Media, mediální firma investiční skupiny Penta, oznamuje v krátké době další akvizici v segmentu řádkové inzerce. Kupuje firmu Grand Real City, kterou přes akciovou společnost Grand Princ Media oficiálně vlastnil Milan Zavadil. Vstupuje tak na trh inzerce nemovitostí, kupovaná firma totiž vydává tištěné realitní magazíny a provozuje web Realcity.cz.
Inzertní noviny Grand Realcity Praha a střední Čechy a Grand Realcity Brno a jižní Morava na papíře vycházejí šestnáctkrát ročně, v nákladu dva miliony výtisků, zaměřují se na Prahu a Brno. Web navštěvuje kolem 150.000 lidí měsíčně. „Výrazný růstový potenciál vidíme zejména v digitálu na webu Realcity.cz,“ říká Dominika Kalinová z představenstva Vltava Labe Media.
Řádková inzerce představuje pro Vltava Labe Media významnou část mediálního byznysu. Kromě příslušných sekcí regionálních novin Deník zahrnuje letos koupené tituly Cars.cz a Tipcars.cz, tedy segment auto moto, Annonce a její web (obecná drobná inzerce) a teď Grand Real City (nemovitosti).

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
