Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Vltava Labe Media pohltí tři dceřiné firmy

Vydavatelství Vltava Labe Media investiční skupiny Penta k 1. červenci zfúzovala se společnostmi Annonce, Grand Real City a Websitemaster. Všechny tři firmy, které vydavatelství v minulosti koupilo, zanikly zpětně k 1. lednu.

Annonce provozuje stejnojmenné inzertní noviny a web, Grand Real City provozuje realitní web Realcity.cz a vydává tištěné realitní magazíny, Websitemaster nabízí možnost vytvořit a provozovat vlastní webové stránky. Aktivity značky Annonce dál řídí Lenka Černá, za Grand Real City zůstává odpovědná Barbara Podlahová, řízením aktivit Websitemasteru je dál pověřen Radek Kolínský.

„Začleněním původně dceřiných společností VLM přímo do její struktury dojde, kromě sdílení kapacit a know-how lidských zdrojů, také k efektivnějšímu finančnímu řízení dotčených firem, jednotnému řízení systémů správy a nakládání s daty v rámci GDPR a především k efektivnější spolupráci v rámci obchodních týmů a cross-sellingu produktů,“ věří Dominika Kalinová, finanční ředitelka a členka představenstva Vltava Labe Media.

Vltava Labe Media zůstává 100% vlastníkem firem AdActive, Webfarm a EBM system, od letošního června ve společnosti Česká distribuční a z 35 % spoluvlastní První novinovou společnost.