Vltava Labe Media přebírá časopisy vydavatelství JIK-05, v čele s týdeníkem TV Pohoda

Týdeník TV Pohoda a čtvrtletník TV Pohoda Křížovky mění vydavatele. Přejde i část týmu.

Zleva Jitka Afsahi, Jiří Kašpar, Dominika Kalinová

Zleva Jitka Afsahi, Jiří Kašpar, Dominika Kalinová

Vydavatelství Vltava Labe Media kupuje týdeník TV Pohoda a s ním spojený čtvrtletník TV Pohoda Křížovky. Šlo o jediné tituly, které dosud vydávala společnost JIK-05 Jiřího KašparaPetra Tučka. Vltava Labe Media přebírá i tamní tým. „Část redakce TV Pohoda se stane součástí Vltava Labe Media, z důvodu zachování kontinuity a know-how při tvorbě produktu,“ napsala Médiáři mluvčí vydavatelství Aneta Koudelková. Cenu transakce odmítla komentovat. Dohoda byla uzavřena 9. května.

Televizní týdeník TV Pohoda vychází v pondělí, a to v tištěném nákladu téměř 180.000 výtisků. Část jich směřuje na stánky, kde stojí 12 Kč, část předplatitelům a víc než polovina z nich je vkládána do celkem 17 regionálních týdeníků. Na stánky a předplatitelům, uvádí kancelář ověřování nákladů tisku ABC ČR, bylo letos v březnu určeno na 85.000 výtisků, dalších 93.000 jich bylo vytištěno jako suplement.

Regionální týdeníky s přílohou TV Pohoda

  • Týden na severu (Šumpersko)
  • Jesenický týdeník (Jesenicko)
  • Znojemsko
  • Jihlavské listy
  • Orlický týdeník
  • Raport (Rakovnicko)
  • Horácké noviny (Třebíčsko)
  • Region Opavsko
  • Prostějovský Večerník
  • Naše Slovácko
  • Milevské noviny
  • Písecké postřehy
  • Strakonicko
  • Táborsko
  • Dobrý den s Kurýrem
  • Třinecký Hutník
  • Znojemský týden
  • Jalovec (Vsetínsko)

Vltava Labe Media, vydavatel regionálních Deníků, už má ve svém portfoliu týdeník TV magazín a čtrnáctideníky TV star, TV expresTV mini. „Vzhledem k silnému zastoupení televizních titulů, které Vltava Labe Media na trhu má, vnímáme tuto akvizici jako skvělou příležitost, jak naše portfolio zase o něco rozšířit a s ním i naši základnu pravidelných čtenářů a předplatitelů,“ uvedla Jitka Afsahi, členka představenstva Vltava Labe Media zodpovědná za divizi časopisů, marketing, distribuci a předplatné.

„Stál jsem, s kolegou Petrem Tučkem a zkušenými spolupracovníky, u zrodu obou titulů a provázel je prvními krůčky po trhu, až se staly sebevědomými produkty s jasnou pozicí. S důvěrou je předávám do rukou vydavatelství s bohatou zkušeností s televizními časopisy a s významným regionálním zásahem,“ doplnil Jiří Kašpar, jednatel společnosti JIK-05.