Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Vltava Labe Media ruší agenturní provizi

„Agenturní provize dávno neplní svou původní úlohu v kalkulaci ceny,“ míní vydavatelství.

Vydavatelství Vltava Labe Media skupiny Penta ruší s platností od 1. ledna 2017 zrušit agenturní provizi při obchodování s reklamou pro tištěná i online média. Činila 15 %. Současně se začátkem příštího roku upustí v novinách Deník od takzvaných základních a lokálních cen, pro všechny klienty budou tedy od začátku příštího roku platit jednotné obchodní podmínky.

„Rozhodli jsme se pro zrušení agenturní provize z podobných důvodů jako řada ostatních velkých vydavatelů. Naší snahou je zjednodušit obchodní podmínky a nabídku pro naše klienty. Agenturní provize dávno neplní svou původní úlohu v kalkulaci ceny,“ prohlásil Petr Marek, obchodní ředitel Vltava Labe Media.