Naplánovat letákovou kampaň přes internet umožňuje nová internetová aplikace, kterou představila Česká distribuční, dceřiná společnost vydavatelství Vltava-Labe-Press. Aplikace pracuje s mapami od Googlu propojenými s databází adresných bodů v Česku. Cílí na marketéry a obchodníky především malých a středních lokálních podniků.
„Na mapě si najdete svoji prodejnu a nakreslíte kolem ní spádovou oblast,“ přiblížil Petr Sikora, ředitel České distribuční. Na výběr je kruh, vlastní tvar nebo zadání názvů obcí či PSČ. Systém ukáže počet schránek ve vybraném území a vypočítá cenu. Nastavit lze i gramáž papíru, na nějž se má tisknout. Následně zájemce parametry odešle coby nezávaznou poptávku a z firmy se mu ozve obchodní zástupce.
Distribuční síť České distribuční zasahuje 4,7 milionu českých domácností. Do nich ročně doručí zhruba 2 miliardy letáků.