VMLY&R se postará o sítě, PR a eventy Šestky

Kreativní agentura má pražskému obchodnímu centru pomoci přilákat více návštěvníků.

Obchodní centrum Šestka leží vedle hlavního pražského letiště

Obchodní centrum Šestka leží vedle hlavního pražského letiště

Obchodní centrum Šestka v březnu zahájilo spolupráci s kreativní agenturou VMLY&R. Agentura uspěla ve výběrovém řízení na poskytování služeb v oblasti správy sociálních sítích včetně vytvoření kreativního konceptu a komunikační strategie, public relations a přípravy eventů. Hlavním cílem dlouhodobé spolupráce je zvýšení návštěvnosti centra především skrze komunikaci na sítích a eventy pořádané právě v obchodním centru. Za agenturu se do spolupráce zapojí především digitální tým pod vedením Michala Synka a experiential tým zastřešující expertízu aktivačního marketingu a eventy.

„V komunikaci chceme profilovat OC Šestka jako místo, které spojuje nákupy, zábavu, relaxaci i volnočasové aktivity. Zákazníci tu najdou unikátní fitness centrum Gymstory vybavené nejmodernějšími stroji, běžeckou dráhou, sál pro indoor cycling a dráhou pro trénink například na Spartan Race. Prostory obchodního centra také pravidelně zdobíme uměleckými díly. V současné době například probíhá v naší Sky Gallery Šestka výstava obrazů umělce Pasty Onera. To bude současně jedno z prvních témat pro novou agenturu ke komunikaci,“ uvedla Michaela Němcová, centre manager OC Šestka.