Obchodní centrum Šestka v březnu zahájilo spolupráci s kreativní agenturou VMLY&R. Agentura uspěla ve výběrovém řízení na poskytování služeb v oblasti správy sociálních sítích včetně vytvoření kreativního konceptu a komunikační strategie, public relations a přípravy eventů. Hlavním cílem dlouhodobé spolupráce je zvýšení návštěvnosti centra především skrze komunikaci na sítích a eventy pořádané právě v obchodním centru. Za agenturu se do spolupráce zapojí především digitální tým pod vedením Michala Synka a experiential tým zastřešující expertízu aktivačního marketingu a eventy.
„V komunikaci chceme profilovat OC Šestka jako místo, které spojuje nákupy, zábavu, relaxaci i volnočasové aktivity. Zákazníci tu najdou unikátní fitness centrum Gymstory vybavené nejmodernějšími stroji, běžeckou dráhou, sál pro indoor cycling a dráhou pro trénink například na Spartan Race. Prostory obchodního centra také pravidelně zdobíme uměleckými díly. V současné době například probíhá v naší Sky Gallery Šestka výstava obrazů umělce Pasty Onera. To bude současně jedno z prvních témat pro novou agenturu ke komunikaci,“ uvedla Michaela Němcová, centre manager OC Šestka.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
