Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

VMLY&R ve finále kategorií Film a Radio & Audio, PR nevyšlo

VMLY&R Prague je jedinou českou agenturou, která se letos v Cannes dostala na shortlisty.

Reklamní festival probíhá v canneském Palais. Foto: Cannes Lions

Výroční reklamní festival probíhá v canneském Palais. Foto: Cannes Lions

Pražská pobočka agentury VMLY&R se dostala do finále dalších dvou kategorií festivalové soutěže Cannes Lions. Dvě její přihlášky figurují na shortlistu kategorie Film, tři v kategorii Radio & Audio, v obou případech v podkategoriích Not-for-profit / Charity / Government. A v obou případech jde o kampaň pro Paměť národa sdružení Post Bellum. Za tu už byla agentura nominována třikrát v kategorii Film Craft, ani jednu nominaci ale v trofej neproměnila. Nevyšla ani jedna nominace v PR.

Přihlášky z Česka podle kategorií

kategorie přihlášek shortlistů cen
Film Craft 19  3 -
Print & Publishing 15 - -
Industry Craft 12 - -
Outdoor  10 -
Brand Experience & Activation 9 -
Direct 9 -
Film -
Radio & Audio 6 3
Sustainable Development Goals 5 -
Creative eCommerce 4 -
Design -
PR 1 -
Health & Wellness 3 - -
Media - -
Social & Influencer - -
Creative Data - -
Entertainment Lions for Music -
Mobile -

Zdroj: Cannes Lions

Ve středu byly vyhlášeny i shortlisty kategorií Brand Experience & Activation, Creative eCommerce i Mobile, ale v těch se české barvy do finále nedostaly. Ve čtvrtek pak došlo i na shortlist kategorie Sustainable Development Goals, ani tam ale tuzemské agentury svou šanci na trofej nezískaly.

Médiář je na festivalu ve francouzském letovisku po celou dobu přítomen, průběžně bude přinášet novinky