Pražská pobočka agentury VMLY&R se dostala do finále dalších dvou kategorií festivalové soutěže Cannes Lions. Dvě její přihlášky figurují na shortlistu kategorie Film, tři v kategorii Radio & Audio, v obou případech v podkategoriích Not-for-profit / Charity / Government. A v obou případech jde o kampaň pro Paměť národa sdružení Post Bellum. Za tu už byla agentura nominována třikrát v kategorii Film Craft, ani jednu nominaci ale v trofej neproměnila. Nevyšla ani jedna nominace v PR.
Přihlášky z Česka podle kategorií
kategorie | přihlášek | shortlistů | cen |
Film Craft | 19 | 3 | - |
Print & Publishing | 15 | - | - |
Industry Craft | 12 | - | - |
Outdoor | 10 | - | - |
Brand Experience & Activation | 9 | - | - |
Direct | 9 | - | - |
Film | 7 | 2 | - |
Radio & Audio | 6 | 3 | - |
Sustainable Development Goals | 5 | - | - |
Creative eCommerce | 4 | - | - |
Design | 4 | - | - |
PR | 4 | 1 | - |
Health & Wellness | 3 | - | - |
Media | 3 | - | - |
Social & Influencer | 2 | - | - |
Creative Data | 1 | - | - |
Entertainment Lions for Music | 1 | - | - |
Mobile | 1 | - | - |
Zdroj: Cannes Lions
Ve středu byly vyhlášeny i shortlisty kategorií Brand Experience & Activation, Creative eCommerce i Mobile, ale v těch se české barvy do finále nedostaly. Ve čtvrtek pak došlo i na shortlist kategorie Sustainable Development Goals, ani tam ale tuzemské agentury svou šanci na trofej nezískaly.
Sledujte speciální rubriku Cannes Lions 2019
Médiář je na festivalu ve francouzském letovisku po celou dobu přítomen, průběžně bude přinášet novinky