VNV Productions a Outdoor Concept otvírají novou kapitolu v předvádění produktů online

Čtyři sta produktů představily dva živé přenosy, sortiment se ukázal na kamenech i ve vodě.

Z natáčení VNV Productions a Outdoor Concept

Z natáčení VNV Productions a Outdoor Concept

Audiovizuální produkce VNV Productions si ve spolupráci s firmou Outdoor Concept poradila s nelehkou výzvou, jak odprezentovat zboží nákupčím, před kterou je postavila koronavirová omezení. Plzeňští Outdoor Concept přišli s nápadem uspořádat dva živé přenosy, ve kterých by kreativně představili 400 produktů od různých outdoorových značek. O výrobu, kreativní pojetí a hladký průběh natáčení se postarala audiovizuální produkce VNV Productions.

Místo sales meetingů vysílání naživo s moderátorem

Během prvního streamu ukázal VNV Productions nové kolekce značek Hannah a Rafiki, tedy značek, které firma Outdoor Concept v Plzni sama vyvíjí. Druhý stream byl věnovaný distribučním značkám – Keen, Garmont, Osprey nebo Smartwool. Primárním cílem živých přenosů bylo představení produktů B2B partnerům, při výrobě se ale naskytla příležitost udělat videa komplexnější. Kromě představení produktů tak bylo možné vidět reportáže o vzniku jednotlivých produktů, ale i příběhy jednotlivých značek, kde se objevily také jejich ambasadoři.

V terénu, na kamenech i ve vodě

Z natáčení VNV Productions a Outdoor Concept

Z natáčení VNV Productions a Outdoor Concept

Z natáčení VNV Productions a Outdoor Concept

Z natáčení VNV Productions a Outdoor Concept

Z natáčení VNV Productions a Outdoor Concept

Z natáčení VNV Productions a Outdoor Concept

Cílem přehlídky bylo autentickým způsobem ukázat, jak se jednotlivé produkty chovají v zátěži, což je u outdoorového oblečení obzvlášť důležité. Proto, ve spolupráci s živým prostorem DEPO 2015 v Plzni, kde se záběry natáčely, vzniklo přehlídkové a testovací centrum. Součástí toho nechyběl ani 10 metrový chodník pro předvedení obuvi. Diváci tak dostali možnost vidět, jak se bota chová ve vodě, na kamenech nebo při stoupání a klesání po sutinách. Originální záběry byly pořízeny díky robotickému rameni a dronu. Předvádění modelů doplnil hudební podkres, infografiky a ilustrační záběry.

400 produktů a jen několik minut na přenos

Kvůli náročnosti projektu se musel obsah natočit předem. Diváci však nebyli o nic ochuzeni. Pokud měli otázky, dostalo se jim pohotové odpovědi prostřednictvím živého chatu s moderátory, kteří byli k dispozici po celou dobu přenosu.

Z natáčení vzešly hodiny materiálu, které má v úmyslu Outdoor Concept využívat ještě několik dalších měsíců. Společná šestitýdenní práce s týmem VNV Productions tak najde využití i dlouho po živém přenosu. Videa viděli jako první B2B partneři, s využitím videí se ale následně počítá i na e-shopech a vybraných kanálech na YouTube.

Text je placenou propagací Near & Dear Group