Audiovizuální produkce VNV Productions si ve spolupráci s firmou Outdoor Concept poradila s nelehkou výzvou, jak odprezentovat zboží nákupčím, před kterou je postavila koronavirová omezení. Plzeňští Outdoor Concept přišli s nápadem uspořádat dva živé přenosy, ve kterých by kreativně představili 400 produktů od různých outdoorových značek. O výrobu, kreativní pojetí a hladký průběh natáčení se postarala audiovizuální produkce VNV Productions.
Místo sales meetingů vysílání naživo s moderátorem
Během prvního streamu ukázal VNV Productions nové kolekce značek Hannah a Rafiki, tedy značek, které firma Outdoor Concept v Plzni sama vyvíjí. Druhý stream byl věnovaný distribučním značkám – Keen, Garmont, Osprey nebo Smartwool. Primárním cílem živých přenosů bylo představení produktů B2B partnerům, při výrobě se ale naskytla příležitost udělat videa komplexnější. Kromě představení produktů tak bylo možné vidět reportáže o vzniku jednotlivých produktů, ale i příběhy jednotlivých značek, kde se objevily také jejich ambasadoři.
V terénu, na kamenech i ve vodě

Z natáčení VNV Productions a Outdoor Concept

Z natáčení VNV Productions a Outdoor Concept

Z natáčení VNV Productions a Outdoor Concept
Cílem přehlídky bylo autentickým způsobem ukázat, jak se jednotlivé produkty chovají v zátěži, což je u outdoorového oblečení obzvlášť důležité. Proto, ve spolupráci s živým prostorem DEPO 2015 v Plzni, kde se záběry natáčely, vzniklo přehlídkové a testovací centrum. Součástí toho nechyběl ani 10 metrový chodník pro předvedení obuvi. Diváci tak dostali možnost vidět, jak se bota chová ve vodě, na kamenech nebo při stoupání a klesání po sutinách. Originální záběry byly pořízeny díky robotickému rameni a dronu. Předvádění modelů doplnil hudební podkres, infografiky a ilustrační záběry.
400 produktů a jen několik minut na přenos
Kvůli náročnosti projektu se musel obsah natočit předem. Diváci však nebyli o nic ochuzeni. Pokud měli otázky, dostalo se jim pohotové odpovědi prostřednictvím živého chatu s moderátory, kteří byli k dispozici po celou dobu přenosu.
Z natáčení vzešly hodiny materiálu, které má v úmyslu Outdoor Concept využívat ještě několik dalších měsíců. Společná šestitýdenní práce s týmem VNV Productions tak najde využití i dlouho po živém přenosu. Videa viděli jako první B2B partneři, s využitím videí se ale následně počítá i na e-shopech a vybraných kanálech na YouTube.
Text je placenou propagací Near & Dear Group

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
