Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Vobecký se vrací, vstoupil do agentury DigitalAd

Jan Vobecký

Jan Vobecký

Spolumajitelem marketingové agentury DigitalAd se stal Jan Vobecký. Ve firmě, kterou založil a dosud celou vlastnil Petr Mácha, získal 32 %, Máchovi zůstává 68 %. Vobecký zároveň vstoupil do nejvyššího vedení agentury, přebírá péči o yield management a zaměří se na strategii a rozvoj internetových aktivit firmy. Jeho hlavním úkolem bude rozšířit portfolio webů zastupovaných agenturou a pomoci jim s internetovou strategií, včetně efektivního nastavení a automatické monetizace jejich reklamního prostoru.

„Jsem rád, že se v DigitalAd zaměřím právě na yield management. Je to pole neomezených možností, stačí mít ‘ostré nástroje’. Těším se, že na nové pozici využiju moderní technologie i dvacetileté zkušenosti s výsledky tisíců nejrůznějších kampaní,“ prohlásil Jan Vobecký. Ten v internetovém byznysu působí od roku 1997, tedy od doby prvních bannerů. Začínal v agentuře MIA, pak vedl internetové oddělení vydavatelství Computer Press a v roce 2008 spoluzaložil mediazastupitelství AdActive. To řídil až do jeho prodeje Vltava Labe Media koncem roku 2016. V AdActive od roku 2015 pracoval rovněž zakladatel DigitalAd Mácha. 

DigitalAd začínala v roce 2017, původně jako internetová agentura. Teď svým klientům nabízí kompletní služby pokrývající celý mediální prostor, i offline. Mezi klienty agentury patří Oki, Albatros Media, Prague Pride, Internet CZ či Scio.