
Jan Vobecký
Spolumajitelem marketingové agentury DigitalAd se stal Jan Vobecký. Ve firmě, kterou založil a dosud celou vlastnil Petr Mácha, získal 32 %, Máchovi zůstává 68 %. Vobecký zároveň vstoupil do nejvyššího vedení agentury, přebírá péči o yield management a zaměří se na strategii a rozvoj internetových aktivit firmy. Jeho hlavním úkolem bude rozšířit portfolio webů zastupovaných agenturou a pomoci jim s internetovou strategií, včetně efektivního nastavení a automatické monetizace jejich reklamního prostoru.
„Jsem rád, že se v DigitalAd zaměřím právě na yield management. Je to pole neomezených možností, stačí mít ‚ostré nástroje‘. Těším se, že na nové pozici využiju moderní technologie i dvacetileté zkušenosti s výsledky tisíců nejrůznějších kampaní,“ prohlásil Jan Vobecký. Ten v internetovém byznysu působí od roku 1997, tedy od doby prvních bannerů. Začínal v agentuře MIA, pak vedl internetové oddělení vydavatelství Computer Press a v roce 2008 spoluzaložil mediazastupitelství AdActive. To řídil až do jeho prodeje Vltava Labe Media koncem roku 2016. V AdActive od roku 2015 pracoval rovněž zakladatel DigitalAd Mácha.
DigitalAd začínala v roce 2017, původně jako internetová agentura. Teď svým klientům nabízí kompletní služby pokrývající celý mediální prostor, i offline. Mezi klienty agentury patří Oki, Albatros Media, Prague Pride, Internet CZ či Scio.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
