Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Voda Rajec poprvé nahlíží do zasněžené doliny

Producet nealkoholických nápojů Kofola ČeskoSlovensko s agenturou Kaspen/Jung von Matt připravil nový televizní spot na podporu pramenité vody Rajec. Kreativní zpracování navazuje na dlouhodobý koncept “tichých” spotů, ale přináší nový příběh v nezvyklých přírodních kulisách. Liška, hrdinka spotu, odhaluje divákům kouzlo a nedotčenost Rajecké doliny zahalené do sněhové pokrývky. Dosud televizní spoty Rajce nahlížely jen do zeleně doliny.

 „Jediná věc, která změnám ročních období dlouhodobě odolává, je naše pramenitá voda. Jelikož je ukrytá hluboko v podzemí, v přírodně chráněném bohatém zdroji, je stále stejně čistá a chutná. A právě tento insight nás dovedl k myšlence ukázat Rajeckou dolinu jinak – v zasněžené zimě,” přibližuje Katarína Pereszlényiová, senior brand manager Rajce. “Výsledkem je intimní pohled do pulzujícího života člověkem nedotčené krajiny pokryté sněhem, který vás na chvíli přinutí zpomalit a vychutnat si klid, rovnováhu a ticho.”

Spot vznikl pod vedením dvorní režisérky značky Rajec Jasminy Blaževič a byl zaštítěný produkcí Bistro Films. Kampaň poběží v českých a slovenských televizích od února do března a bude podpořena materiály v místech prodeje.

Z nové kampaně značky Tajec

Z nové kampaně značky Tajec

Zima v Rajecké dolině

  • Klient: Kofola ČeskoSlovensko
    • Senior brand manager: Katarína Pereszlényiová
    • Marketing manager: Pavol Chalupka
  • Režie: Jasmina Blaževič
  • Agentura: Kaspen/Jung von Matt
  • Produkce: Bistro Films
  • Managing partner: Slavo Marušinec
  • Senior account manager: Karolína Jansová
  • Creative director: Lester Tullet
  • Art director: Jana Bauerová
  • Copywriter: Ondřej Potůček