Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Vodafone představuje „čtení pro velký zvířata“: svůj další časopis Bizzone

Nový čtvrtletník nese podtitul “Revue pro velká zvířata, co si chtějí odfrknout od byznysu”. Prohlašuje se „prvním opravdovým ekonomickým lifestylem u nás“.

První číslo čtvrtletníku Bizzone. Repro: Vodafone

První číslo čtvrtletníku Bizzone. Repro: Vodafone

Telekomunikační operátor Vodafone vydává nový časopis pro firemní zákazníky. Vedle měsíčníku Čilichili, opakovaně oceněného jako nejlepší firemní časopis v Česku, připravil čtvrtletník Bizzone s podtitulem “Revue pro velká zvířata, co si chtějí odfrknout od byznysu”.

V časopise bude Vodafone hlavně propagovat moderní komunikační technologie a podporovat podnikání svých zákazníků. První ročník Bizzone vyjde s fotografiemi světoznámého fotografa Antonína Kratochvíla - výherce World Press Photo nafotí vždy hlavní téma a titulní stranu. Koncem roku z nich Vodafone udělá kalendář.

“Bizzone bude první opravdový ekonomický lifestyle u nás,“ prohlásil Michal Schindler, umělecký vedoucí projektu a zároveň šéfredaktor Čilichili. „Chceme dokázat, že o byznysu se dá psát s nadhledem, a přitom seriózně. Chybět nebude ani čtení pro volný čas.“

„Ovšem jestliže je v Čilichili za vším jemná ironie, Bizzone se na svět vždycky dívá mírně ekonomicky. Do jakého umění se vyplatí investovat, které divadelní představení vidět nebo jestli je vážně moudré stavět vilu za miliony podle typového projektu.”

Bizzone bude mít přibližně 100 stránek rozdělených na lifestylovou a produktovou část s vybranými službami a řešeními Vodafonu pro segment středních a velkých firem.

Stejně jako časopis Čilichili bude zdarma, avšak objeví se pouze ve vybraných prodejnách Vodafonu a distribuovat ho budou primárně obchodní zástupci Vodafonu, oznámila firma.