“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Vodafone přidal ke keckám merchandising

E-shop s reklamními předměty dodává operátorovi čerstvá agentura Oldřicha Dostála.

Protagonistům kampaně Vodafonu propůjčila hlas Aňa Geislerová

Protagonistům kampaně Vodafonu propůjčila hlas Aňa Geislerová

Mobilní operátor Vodafone spustil e-shop Prokecky.cz, v němž prodává trička, jež si lze nadesignovat, klíčenky, deky a sedací pytle s motivem kecek ze své reklamní kampaně. Kecky “hrají” v kampaních na předplacené karty Vodafonu několikátý rok. “Využili jsme sílu a popularitu kecek k tomu, abychom dostali značku blíže lidem, doslova na tělo,” komentuje Oldřich Dostál, majitel a šéf agentury SquareMedia, která se o celé řešení e-commerce stará ve vlastní logistickém zázemí.

Prodej startoval začátkem dubna, motivací pro první návštěvu bylo rozdávání 777 klíčenek zdarma. Oznámil ho příspěvek na facebookové stránce Vodafonu, ten v prvních dvou dnech přivedl na web přes 10.000 unikátních návštěvníků. Ti uskutečnili přes 950 objednávek. “Celá aktivita byla plánována krátkodobě, ale díky kladným reakcím na spuštění je pravděpodobné, že se bude v budoucnu opakovat,” podotkl Dostál.