Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Vodafone v červnu vymění koťátka za novou kampaň na nové tarify

Mobilní operátor Vodafone se snaží dohnat komunikační náskok konkurenční Telefóniky, která jako první začala propagovat svou „mobilní revoluci“, tedy levnější volání a datové přenosy. „Pracujeme na nové kampani a bude krásná,“ sdělili dnes novinářům zástupci Vodafonu v pražském Jazz Docku při představování sady tarifů nazvaných Red. Ty bude nabízet od pondělí 27. května, čímž nahradí tzv. neomezené tarify, s nimiž přišla v minulých týdnech narychlo v reakci na nabídku Telefóniky.

Jak Médiáři sdělil šéf korporátní komunikace Vodafonu Miroslav Čepický, nová kampaň by se měla v médiích objevit v první polovině června. Pracuje na ní opět agentura McCann, která nedávno pro Vodafone „v řádu dní“ připravila kampaň kopírující přestávky s koťátky socialistické Československé televize.

Jak před týdnem na Reklamní katovně řekla ředitelka pro značku Vodafonu Markéta Moreno, firma měla původně připraveno natáčení jiné kampaně. Poté, co Telefónika přišla se svou nabídkou, natáčení se zrušilo a narychlo se udělala „koťátka“. Teď se vymyslel a realizuje koncept jiný než původně zamýšlený.