Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Vodafone v nové reklamě narychlo využil televizní přestávky s koťátky

Koťata od Vodafonu

Mobilní operátor Vodafone spustil 1. května v televizi, tisku, na internetu a venkovních nosičích reklamní kampaň, jíž propaguje své nové, výrazně zlevněné tarify, které uvedl po konkurenční Telefónice. Ta svou „revoluční“ kampaň dlouze plánovala, Vodafone - stejně jako T-Mobile - musel reagovat rychle. Sám uvádí, že kampaň vznikla „v rekordním čase - v řádu několika dní“.

Vytvořila ji agentura McCann Prague, o její umístění v médiích se stará agentura OMD.

V kampani propagující dva nedávno představené tarify Neomezené volání v síti a Neomezené volání do všech sítí se představí remake televizní přestávky známé z 80. let z Československé televize. Spoty zachovávají typické prvky původních vysílacích přestávek včetně hudby a představí se ve třech různých provedeních - s koťaty, štěňaty a králíky.