Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Výběr PIAF: Guerilla ve službách piva Bavaria

Guerillový marketing piva Bavaria v prostředí světového fotbalu

Guerillový marketing bývá využíván jako ojedinělý výstřelek. Pivní značka Bavaria s ním pracuje dlouhodobě. Naposled ji vloni skandál na fotbalovém mistrovství světa v Jižní Africe opět vynesl na přední stránky všech světových médií.

Pár desítek hostesek – modelek tu fandilo v oranžových minišatech. V těch se také ještě před mistrovstvím ukázala v reklamní kampani Bavarie půvabná Sylvie van der Vaart, manželka nizozemského reprezentanta. Navíc celou akci přenesla Bavaria i do příběhu reklamního spotu.

FIFA nebyla nadšená z aktivit Bavarie, která nepatří k oficiálním sponzorům. Zato NIMA, holandská asociace zadavatelů reklamy, nadšená byla a udělila za rok 2010 značce Bavaria titul za “nejlepší marketing”.

O ten se postaral Frenkel Denie, jedna z “hvězd”, které letos potkáte na festivalu PIAF 12. května, kde bude mít přednášku. Nejen o tom, jak poslal hostesky do Afriky, ale o guerilla marketingu obecně.

Jeden z posledních nápadů Bavarie je také zábavný: “Muži jsou z barů, ženy z Venuše” je parafráze známého titulu a obsah rozhodně snese z mužského pohledu srovnání s originálem.

Men are form bars, women are from Venus

Men are form bars, women are from Venus

Pro ty, kdo už zapomněli, malá připomínka akce hostesek Bavaria v Africe: