Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Výběr PIAF: Guinness umí rozsvítit mrakodrap i slunce

Polobohové posilnění tmavým irským mokem staví svět

Asi žádná pivní značka nemá tak produkčně náročné reklamy jako Guinness. Dokazuje to i kampaň Bring it to life, která na posledním festivalu v Cannes získala stříbro v kategorii Craft. Polobohové posilnění tmavým irským mokem tu staví svět.

Velkolepou podívanou připravila agentura AMV BBDO London a produkce The Mill. Natáčelo se v Kanadě, na Novém Zélandě, Fidži a ve Velké Británii, režije se ujal John Green a o scénu se postaral držitel oskara Grant Major.

Značka tak navázala na dlouho historii kreativně úspěšných reklam. Dnes, kdy si ještě pamatujeme malou pěknou akci Fernetu Zetko na pražských kolejích z minulého týdne, se hodí připomenout alespoň jednu reklama. V roce 2008 se devět set lidí postaralo o světelnou show v jednom irském mrakodrapu.

Staropramen udělal vloni něco podobného s pomocí balónků, nicméně vizuální efekt posuďte sami.