Napříč Českem vychází od konce října magazín InKino. Společenský měsíčník o filmových novinkách vychází v nákladu 120.000 výtisků, rozdává se zdarma v placené zóně a na pokladnách sítě multikin CineStar. Má 36 stran o formátu A5. Iniciovala ho a produkuje pražská firma Regionální vydavatelství Tomáše Vebra a Jana Ondruše.
První číslo, které bylo distribuováno v říjnu, se rozdalo během prvních tří týdnů. Další vyšlo 14. listopadu. „InKino představuje využití funkčního modelu převzatého ze západních zemí Evropské unie, který jsme upravili pro českou kotlinu, tedy časopisu zdarma pro všechny návštěvníky kina,“ říká vydavatel Ondruš. „Díky regionálním mutacím pro hlavní město a osm krajských měst v Česku je nástrojem, kterým mohou lokální firmy oslovit cílovou skupinu právě ve svém okolí.“
„Rozhodně nejde o obsah určený náročnému čtenáři ani filmovým fajnšmekrům. InKino má oslovit mainstreamového návštěvníka kina a doprovodit jej do kinosálu, případně zkrátit čekání na film. Proto je nenáročné, jeho cílem je především pobavit,“ říká k obsahu šéfredaktorka titulu Jana Tobrmanová Čiháková.