Vychází tištěná desetiročenka Médiáře

Publikace ve spolupráci s A 11 zachycuje to podstatné o médiích v Česku z let 2010 až 2020.

Médiář 2010-2020

Kresba na titulní straně je dílem Vladimíra Strejčka

Český mediální a marketingový byznys má za sebou další dekádu vývoje a odborný zpravodajský web Médiář zaměřený právě na média a marketing se tímto vývojem podrobně zabývá právě už 10 let. To jsou dva hlavní důvody, proč jsme ve spolupráci s vydavatelstvím A 11 připravili speciální obsahový projekt, takzvanou desetiročenku.

Desetiročenka v číslech, grafech a původních materiálech od předních autorů z oboru popisuje to podstatné, co se na tuzemské komunikační scéně událo v letech 2010 až 2020. První částí publikace je věnována vývoji mediálního podnikání, druhá přináší přehled marketingových firem, komunikačních agentur na českém trhu. Vše prokládají výroční přehledy a grafy (co jsme nejvíc sledovali, poslouchali, četli a hledali).

Obsah desetiročenky Médiář 2010-2020

  • Rozhovor s médiologem Janem Jirákem
    Ondřej Aust
  • Staří vlastníci médií utekli. Noví zatím neumějí vydělávat
    David Klimeš
  • Ekonomika pozornosti ničí zpravodajství
    Jakub Jetmar
  • Musí stříkat krev, pot a slzy. Nebo aspoň vanilkový krém
    Filip Rožánek o televizní tvorbě
  • Miliardový byznys s miliardovou infúzí státu
    Aleš Borovan o filmovém průmyslu
  • České mediální zákony čekají na koncepční přehodnocení
    Milan Šmíd
  • Jak postbabišovská média přežila svou první pětiletku
    Jakub Jetmar
  • Svět literárních časopisů je stabilní. A hladový
    Jakub Jetmar
  • Politika příliš blízko médií. Ano, bude hůř
    David Klimeš
  • Reklamní agentury: nezmar v divoké dekádě
    Marek Hlavica
  • Katalog komunikačních agentur

Desetiročenka Médiáře z nové edice prémiových měsíčníků Premium Guide vydavatelství A 11 chce být přehledem s rychle přístupnými souhrny a analýzami, kterou profesionálové upotřebí i jako praktickou pomůcku v praxi a veřejnosti pomůže pochopit taje mediální produkce v Česku.

Desetiročenka vyšla v půli února 2021 v nákladu 5.000 výtisků. Distribuuje se řízeně a také prostřednictvím stánků s tiskem (najděte si nejbližší trafiku).

K dostání je také v elektronické verzi na Alze.