Český mediální a marketingový byznys má za sebou další dekádu vývoje a odborný zpravodajský web Médiář zaměřený právě na média a marketing se tímto vývojem podrobně zabývá právě už 10 let. To jsou dva hlavní důvody, proč jsme ve spolupráci s vydavatelstvím A 11 připravili speciální obsahový projekt, takzvanou desetiročenku.
Desetiročenka v číslech, grafech a původních materiálech od předních autorů z oboru popisuje to podstatné, co se na tuzemské komunikační scéně událo v letech 2010 až 2020. První částí publikace je věnována vývoji mediálního podnikání, druhá přináší přehled marketingových firem, komunikačních agentur na českém trhu. Vše prokládají výroční přehledy a grafy (co jsme nejvíc sledovali, poslouchali, četli a hledali).
Obsah desetiročenky Médiář 2010-2020
- Rozhovor s médiologem Janem Jirákem
Ondřej Aust - Staří vlastníci médií utekli. Noví zatím neumějí vydělávat
David Klimeš - Ekonomika pozornosti ničí zpravodajství
Jakub Jetmar - Musí stříkat krev, pot a slzy. Nebo aspoň vanilkový krém
Filip Rožánek o televizní tvorbě - Miliardový byznys s miliardovou infúzí státu
Aleš Borovan o filmovém průmyslu - České mediální zákony čekají na koncepční přehodnocení
Milan Šmíd - Jak postbabišovská média přežila svou první pětiletku
Jakub Jetmar - Svět literárních časopisů je stabilní. A hladový
Jakub Jetmar - Politika příliš blízko médií. Ano, bude hůř
David Klimeš - Reklamní agentury: nezmar v divoké dekádě
Marek Hlavica - Katalog komunikačních agentur
Desetiročenka Médiáře z nové edice prémiových měsíčníků Premium Guide vydavatelství A 11 chce být přehledem s rychle přístupnými souhrny a analýzami, kterou profesionálové upotřebí i jako praktickou pomůcku v praxi a veřejnosti pomůže pochopit taje mediální produkce v Česku.
Desetiročenka vyšla v půli února 2021 v nákladu 5.000 výtisků. Distribuuje se řízeně a také prostřednictvím stánků s tiskem (najděte si nejbližší trafiku).
Objednejte si svůj výtisk desetiročenky hned teď
K dostání je také v elektronické verzi na Alze.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
