
Titulní strana prvního vydání časopisu Bezones
V nákladu 5.000 výtisků začal vycházet „časopis pro všechny firmy“ Bezones. Vydává ho stejnojmenná sociální byznysová síť se sídlem v Brně. Platforma uvádí, že v současnosti sdružuje přes 7.000 firem. Nový magazín plánuje distribuovat zdarma přímo vlastníkům, ředitelům či dalším manažerům firem, a to na adresnou databázi partnerů sdružených právě v platformě. Vydavatel bude titul nabízet čtvrtletně a pro odbornou veřejnost zvažuje i distribuci prostřednictvím prodejen s tiskem.
Magazín slibuje praktické rady z byznysového prostředí, rozhovory s lidmi z byznysu, reprezentativní ekonomicky zaměřené průzkumy, informace o firemním právu, příklady konkrétních marketingových postupů, které firmám pomáhají růst, či faktický a účelný vhled do firemní personalistiky.
„Časopis Bezones bude pro firmy přínosný, je totiž koncipovaný tak, že jim pomůže k dalšímu růstu,“ je přesvědčen ředitel platformy Vít Šnévajs.
Platformu Bezones provozuje prostřednictvím stejnojmenné akciové společnost provozuje společnost Sova Systems ČR Petra Mikšoviče.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
