Od pondělí 25. listopadu je na stáncích tištěný lifestylový magazín Exclusivelife, zaměřený na byznys a volný čas cílové sociodemografické skupiny A. Čtvrtletník je obsahově rozdělen na část o byznysu, včetně rozsáhlého hlavního rozhovoru, a na část věnovanou lifestylu - nákupům, cestování a zábavě.
Za časopisem stojí vydavatelství Czech Fashion Media, firma, která patří Jaroslavu Šafránkovi. Vydavatelkou je Martina H. Kraslová, šéfredaktorkou se stala Libka Safr, která v minulosti vedla projekt online módní televize FashionstarsTV.cz a pracovala pro časopisy Topclass nebo InStyle.
Titul od června fungoval jen jako web. První vydání v tištěné podobě má 104 stran a na stáncích se prodává za 109 Kč. Distribuce probíhá v síti kiosků Valmont a na čerpacích stanicích Euroil. Tištěný náklad činí 5.000 kusů, pro druhé číslo se počítá s navýšením na 10.000 kusů. Obchodní model stojí na prodeji reklamy v časopisu, titul usiluje také o předplatitele.