Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Vydavatel bezplatného Metra uvedl další placený časopis Pivní guru

Jde už o třetí časopis, který se bude prodávat. Na titulní straně 1. čísla je fotbalista Pavel Horváth.

Obálka první čísla titulu Pivní guru

Obálka první čísla titulu Pivní guru

Vydavatel bezplatného deníku Metro uvedl ve čtvrtek 20. října na trh další placený časopis Pivní guru. Je to dvouměsíčník, vychází v nákladu 20 tisíc kusů, má 68 stran. Stojí 59 Kč. Jeho vedoucím je Petr Holeček.

Magazín Pivní guru je dalším placeným časopisem vydavatelství, jež vlastní mediální skupina Mafra (60 %) a lucemburský koncern Metro International (40 %) - před měsícem odstartovaly magazíny Metro Hry a Metro Zdravé hubnutí.

Placené časopisy mohou ztrátovému vydavatelství přinést jednak zisky z prodeje výtisků, jednak lukrativnější oborovou inzerci.