
Extra.cz proslavil Pavel Novotný, činný též jako jako moderátor Prásku. Foto: TV Nova
Prodejcem reklamy na bulvárním webu Extra.cz a zábavních serverech Extrastory.cz a G.cz firmy Extra Online Media Jana Barty a Tomáše Kačeny bude vydavatelství Czech News Center Daniela Křetínského a Patrika Tkáče, vydavatel deníku Aha! a Blesk. Weby obou firem si konkurují, nyní ale dosavadní rivalové našli společný obchodní zájem. Blesk.cz měl za listopad měsíční návštěvnost 1,76 milionu, Extra.cz za měsíc navštíví 758.000 lidí, Extrastory.cz 154.000, „Géčko“, které rok vede a spoluvlastní bývalý šéfredaktor Maximu Pavel Vondráček, zaujme 305.000 lidí.
„Vznikla velmi zajímavá inzertní platforma,“ tvrdí šéf Extra Online Media Kačena. Czech News Center si na webu pomohlo k celkové návštěvnosti 2,3 milionu lidí měsíčně. „Mezi provozovateli se tak dostává před Mladou frontu a Tiscali Media,“ prohlásil obchodní ředitel firmy David Šaroch. Právě Tiscali Media prodávalo reklamu Extra posledního půl roku, teď kontrakt skončil.
Czech News Center si od nových webů v portfoliu slibuje posílení inzertních balíčků CNC Ženy (1,5 milionu uživatelů) a CNC Muži (1,1 milionu). Nově nabídne balíčky CNC Zábava (přes 2 miliony uživatelů), CNC Active (1,6 milionu lidí ve věku 18 až 34 let) a CNC Premium (přes 1 milion lidí z větších měst a socioekonomických skupin).

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
