Vydavatel Drbny obměnil top management

Třetím jednatelem Trima News se po úmrtí společníka Petra Jiřičky stal nově Josef Gust. 

Josef Gust

Josef Gust

Vydavatelství Trima News, které produkuje regionální zpravodajský web Drbna, prošlo změnou v top managementu. Pozici třetího jednatele společnosti zaujímá po úmrtí společníka a jednatele společnosti Petra Jiřičky nově Josef Gust. Jiřičkovo místo zaujal jako jeho dlouholetý spolupracovník v News Outdoor, někdejší dvojky české venkovní reklamy. Před News Outdoor pracoval dlouhá léta pro tabákovou firmu Philip Morris ČR a poté vedl několik projektů v soukromé sféře.

„S Petrem jsme odvedli obrovský kus práce za poměrně krátkou dobu. Některé věci jsme nestihli, ale o to je teď větší naše motivace dokončit je,“ říká Libor Matoušek.

Petr Jiřička, který do vydavatelství v roce 2017 přišel také z News Outdoor, působil v Trimě News v roli „andělského investora“. Zakladateli média Matouškovi s rozvojem mediálního projektu Drbna vydatně pomohl. I jeho zásluhou vydavatelství za necelé tři roky navýšilo tržby víc než na dvojnásobek a Drbna víc než čtyřnásobně zvýšila návštěvnost. Z půlmilionu unikátních čtenářů měsíčně z roku 2017 se vyšvihla ke dvěma milionům.

Vydavatelství v posledních letech investovalo do řady technologických vylepšení, včetně nového adserveru. Další výraznou změnou byl přechod na nový responzivní layout Drbny. Drbna taky expandovala do dalších regionů. Celkově teď působí v devíti a má centrální web.

„Navzdory koronavirové situaci společnost nabrala nové pracovníky do obchodního oddělení a pokračuje v posilování obchodního týmu. Vydavatelství pokračuje v rozvoji, nicméně otevření dalších redakcí závisí na celkové výkonnosti české ekonomiky,“ oznámila též firma.